Informujemy, że nie przyjmujemy już na ten sezon zamówień.

Regulamin

PROSIMY PYTAĆ MAILOWO O TERMINY SUKIENEK KOMUNIJNYCH.

   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20 MARCA MOGĄ BYĆ ZREALIZOWANE Z OPÓŹNIENIEM DO 6 TYGODNI.

ZAMAWIAMY ROZMIAR NAJBLIŻEJ ZBLIŻONY DO DZIECKA( tabelka rozmiarów umieszczona pod sukienką, są to wymiary sukienki).

OPCJA INNY ROZMIAR dotyczy sukienek szytych na miarę z dopłatą 60 zł.

Sklep ślubne i komunijne powstał pod nazwą firmy:
EMILA
Wojdyga Emilia
Stołeczna 135
05-074 Józefin
nip. 952 139 27 40

1. Klient dokonując zakupów w Sklepie zobowiązuje się do uiszczenia opłaty i odbioru zamówionych produktów.

2. Zamówienie składane jest za pomocą formularza poprzez dokładanie artykułów do koszyka.

3. Każdy klient posiada własne, indywidualne konto (ochrona danych osobowych – patrz (POLITYKA PRYWATNOŚCI) za pomocą, którego jest identyfikowany.

4. Klient wybiera sposób dostawy oraz płatności – z dostępnych opcji wysyłki:

  • DPD pobranie – 24 zł.
    DPD przelew – 18 zł.
  • DHL przelew - 18zł.
  • Anglia 160zł.
  • Irlandia 160zł.
  • Niemcy 80zł. 
  • Alior bank  70249000050000450012648500
  • Przelewy zagraniczne  ALBPPLPW   PL  70 2490 0005 0000 4500 1264 8500

lub                                      GBWCPLPP   PL  69 8019 0000 2001 0201 5817 0001

ADRES BANKU  :::   Bank Spółdzielczy w Halinowie    ul.Piłsudskiego 36        05-074 Halinów

5. Zamówienie rozpatrywane jest natychmiast po wpłynięciu płatności ( POZA SEZONEM).

6. W ciągu 14  dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzymania płatności sklep EMILA zobowiązany jest do wysyłki zamówionego towaru.( nie dotyczy sukienek komunijnych szytych na miarę) 

7. Wysyłka towaru następuje  w ciągu 14 dni od otrzymania płatności(nie dotyczy sukienek komunijnych szytych na miarę).

Zastrzegamy sobie jednak na wysyłkę okres 14 dni roboczych liczony od daty wpływu środków na nasze konto.Do 30 dni w przypadku szycia na miarę sukienek komunijnych.

8. W przypadku nieprzewidzianego braku towaru, innych zmian mogących spowodować opóźnienie lub brak wysyłki klient zostanie powiadomiony drogą e-mail lub telefonicznie.

9. Zastrzegamy odmowy realizacji zamówienia ze względów ekonomicznych.

10. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa (art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego).

11. W przypadku wpłaty na nasze konto niepełnej kwoty wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki zastrzegamy możliwość wysyłki towaru za pobraniem dodatkowej (brakującej) kwoty lub zwrotu wpłaty pomniejszonej o koszty związane ze zwrotem. W przypadku nie odebrania przez klienta przesyłki wysłanej „za pobraniem” sklep potrąci poniesione koszty z dokonanej wpłaty.

W przypadku sukienek komunijnych szytych na miarę,  nie ma możliwości płatności za pobraniem w całości. Prosimy wtedy o wpłatę zadatku (części kosztów sukienki).

12. Zakupiony towar można wymienić, ewentualnie zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania na własny koszt.

Za zwrot kosztów wysyłki liczona jest najtańsza opcja , czyli 18 zł.

Nie przyjmujemy  zwracanych paczek za pobraniem. Zwroty kwot dokonujemy dwa razy w miesiącu.

SUKIENKI KOMUNIJNE szyte na miarę ( z opcji inny rozmiar) nie podlegają zwrotowi.

Prosimy o uprzednim powiadomieniu telefonicznym lub mailowym.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: 504520 041

e-mail: info@slubneikomunijne.pl          

„Oświadczam, że opis aukcji oraz zdjęcia w niej wykorzystane są mojego autorstwa.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170. „

Zmiany w regulaminie:

Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Informacja o zmianach zostanie również wyrażona w wyraźny sposób poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz przesłana na adres e-mail zarejestrowanego klienta. Ponadto Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.

Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.

Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednim regulaminie.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.

Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:

  • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  • uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  • złożyć skargę poprzez formularz dostępnym pod adresem internetowym https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Jest to unijna platforma internetowego systemu roztrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ta działa we wszytskich językach Unii Europejskiej i mogą Państwo z niej skorzystać po wykorzystaniu procedury reklamacyjnej u sprzedawcy.
  • Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy

    Produkt dodano do porównania